Uw event van A tot Z geregeld!
In huis opgeleid en flexibel inzetbaar!
Studenten tussen de 19-25 met ervaring!
Persoonlijke aandacht & maatwerk mogelijk!
logo
hallmark Advies nodig? Bel ons! +316 83943012

Over Eigenbediening Hospitality & Events

Eigen Bediening Hospitality & Events bestaat uit een team van 5 jonge en ondernemende collega’s die de kneepjes van het vak beheersen. Samen streven wij ernaar om door middel van uitstekende bediening en service van iedere partij een succes te maken.

Eigen Bediening heeft een uitgebreid personeelsbestand opgebouwd, dat bestaat uit representatieve studenten die via ons de kneepjes van het vak hebben geleerd. Naast het leveren van goede medewerkers zijn wij ook actief in de evenementenbranche. Wij organiseren evenementen van A tot Z op onze eigen twee locaties en op aanvraag ook extern. Wij kunnen erg genieten van het klantencontact en werken zelf ook graag mee op de vloer.

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, zowel op de werkvloer als op kantoor.
Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze processen en diensten. Onze passie en ambitie zorgt voor een gedetailleerde en persoonlijke aanpak, waarbij het ontzorgen van onze klanten voorop staat. Onze nauwe betrokkenheid zorgt ervoor dat onze diensten naadloos aansluiten op uw wensen.

Benieuwd naar de mogelijkheden of op zoek naar extra informatie? Neem gerust contact met ons op, wij denken graag met u mee!

Ons team

Owner & Founder

Carlijn Arts

Leuk dat je een kijkje neemt op onze website! Mijn naam is Carlijn en in 2014 ben ik begonnen met Eigen Bediening. Wat begon uit verveling is uitgegroeid tot een serieus bedrijf. Oog voor detail en persoonlijke aandacht staan bij ons centraal om van ieder event iets onvergetelijk te maken. Dagelijks houd ik mij bezig om de puntjes op de I te zetten en te kijken hoe wij processen binnen Eigen Bediening kunnen verbeteren.

Locatiemanager Het Meisjeshuis

Jessica Arts

Hoi! Ik ben Jessica en sinds 2016 werk ik voor Eigen Bediening. Binnen het bedrijf houd ik mij voornamelijk bezig met onze vaste locatie: Het Meisjeshuis in Delft. Doordeweeks vinden hier voornamelijk vergaderingen plaats en in het weekend diverse evenementen zoals borrels en diners. Het is mijn doel om gasten blij te maken en te ontzorgen. Het grootste compliment dat je kan krijgen is dat ze weer bij je terug komen!

Accountmanager

Antonella Schenk

Hi! Ik ben Antonella en met een flexibele start, sinds september 2021 fulltime in dienst. Waar ik voorheen 100% operationeel actief was, houd ik mij nu vooral bezig met relatiebeheer, het ontwikkelen van trainingen, werving en selectie en de groei van EB Hospitality. Het gezellige en gemotiveerde damesteam op kantoor is iedere dag bezig met optimalisatie en onze klant- en personeelstevredenheid bewaken. Wij maken van iedere dag een feestje!

Project Manager

Bibi van der Linden

Hi! Mijn naam is Bibi en sinds augustus 2022 ben ik werkzaam bij Eigen Bediening. Binnen mijn functie als projectmanager zorg ik voornamelijk voor de planning en de communicatie met het personeel en de opdrachtgevers. Het zorgen voor de juiste invulling op basis van de wensen en behoeften vind ik erg belangrijk. Elke dag is anders, de variatie maakt mijn werk leuk!